افزایش قیمت شن و ماسه ممنوع است

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، محسن علیزاده سه‌شنبه هشتم تیر به خبرنگاران گفت: هرگونه افزایش قیمت از سوی واحدهای شن و ماسه اعم از کوهی و رودخانه ای در کشور ممنوع است و در صورت مشاهده، دستگاه‌های ذیربط با متخلفان برخورد قانونی خواهند کرد.

علیزاده اضافه کرد: قیمت شن و ماسه در دیماه سال گذشته افزایش داشته و متاسفانه برخی از واحدهای تولیدی شن و ماسه ظرف چند روز گذشته مجدداً اقدام به افزایش قیمت تا بیش از 70 درصد، کرده اند.

نماینده مردم شهرستان‌های سپیدان و بیضاء در مجلس با اشاره به اینکه بر مشکلات تولیدکنندگان در رابطه با مسائل مالی و سود و زیان واقف هستم و نمی توان آنها را نادیده گرفت، افزود: هرگونه افزایش قیمت باید ضابطه مند و قانونی انجام شود.

علیزاده خاطرنشان کرد: افزایش خودسرانه و غیرمتعارف قیمت در هر کالایی، منجمله شن و ماسه به عنوان نیاز اصلی در حوزه صنعت ساخت و ساز و در شرایطی که زمان اوج مصرف این مصالح است، به هیچ وجه قابل توجیه نیست و ما نمایندگان مردم اجازه این میزان افزایش قیمت را نخواهیم داد.

پربیننده ترین خانه‌ های محله صادقیه تهران چند؟ فرهنگیان با این طرح صاحب خانه می شونـد یک خانه در جنت آباد تهران چند؟ صعود مجدد قیمت ها در بازار مسکن متوسط قیمت هر مترمربع مسکن در شهر تهران به بیش از ۲۹میلیون و ۶۰۰هزار تومان رسید / کاهش ۵۲.۷درصدی تعداد معاملات