اولویت رسیدگی به وضعیت آسفالت محله ها در طرح نگهداشت شهر

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مهدی شریفیان مدیر کل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق در دیدار با معاونین فنی و عمرانی مناطق ۲۲ گانه که با حضور “سید محمد فیاض”مدیر کل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان‌ها و مناطق برگزار شد گفت: یکی از اولویت های مهم مناطق در طرح نگهداشت شهر رسیدگی به وضعیت آسفالت محله ها به ویژه معابر درجه ۳ است که بعضا به دلیل کم اهمیت بودن آن ها مغفول مانده است.

وی افزود: متاسفانه به دلیل بارندگی های زمستان سال گذشته به آسفالت معابر آسیب های زیادی به معابر وارد شد که ضروری است در طرح نگهداشت شهر اقدامات ویژه ای در این خصوص صورت گیرد.

مدیر کل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق تصریح کرد: با توجه به رصدهای میدانی و پیام های ۱۳۷، متاسفانه شهروندان رضایت آنچنانی از وضعیت آسفالت معابر محلی ندارند و باید رویکرد جدیدی در این زمینه ایجاد شود تا بتوان رضایتمندی شهروندان را فراهم کرد.

شریفیان افزود: برخی معابر درجه ۳ از لحاظ عملکردی و میزان ترددها به نوعی درجه ۲ شریانی محسوب می شوند و وضعیت آسفالت آن ها مطلوب و قابل قبول نیست و ضروری است در این خصوص تمهیدات ویژه ای توسط اداره کل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان‌ها و مناطق اندیشیده شود.

وی با اشاره به آغاز طرح نظارت ستادی از مناطق ۲۲ گانه افزود: در طرح نظارت ستادی ارزیابی عملکرد مناطق در حوزه آسفالت، بر اساس میزان تماس و رضایت شهروندان در سامانه ۱۳۷ خواهد بود و باید هرچه سریعتر اکیپ های آسفالت نواحی فعال شوند.

در ادامه این نشست “سید محمد فیاض”مدیر کل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان‌ها و مناطق به ارایه گزارشی از اقدامات سال گذشته معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در موضوع آسفالت پرداخت و از اتخاذ تمهیدات ویژه برای تامین و پخش آسفالت مورد نیاز مناطق در طرح نگهداشت شهر سال ۱۴۰۲ خبر داد.