برگزاری همایش شرکت آزمایشگاه فنی خاک با هدف ارتقای خدمات دهی به پروژه‌های عمرانی

تهران- ایرنا- همایش سراسری شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک جهت تسریع در ارائه خدمات فنی و مهندسی به پروژه‌های عمرانی دولت، تحقق برنامه‌ها و تجهیز آزمایشگاه استان‌ها به تجهیزات منحصربفرد و ورود به بازارهای جدید برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، «حمیدرضا شیخ انصاری» مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و ارزیابی عملکرد شرکت آزمایشگاه فنی خاک، گفت: همایش سراسری مدیران کل استان‌های شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در راستای هماهنگی با برنامه‌های پیش‌بینی شده برای سال جدید در محورهای مختلف و در جهت تسریع در ارائه خدمات فنی و مهندسی به پروژه‌های عمرانی دولت سیزدهم برگزار می‌شود.

به گفته وی، تحقق برنامه‌ها و تعالی شرکت، توسعه و تجهیز آزمایشگاه استان‌ها به تجهیزات منحصربفرد، ورود به بازارهای جدید و نیز دریافت گزارش عملکرد سال جاری استان‌ها از دیگر اهداف این همایش است که در روز (چهارشنبه) ۱۰ اسفند در محل سالن کنفرانس شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برگزار خواهد ‌شد.

شیخ انصاری افزود: این همایش با هدف ارتقای سطح کمی و کیفی ارائه خدمات فنی و مهندسی، هم‌افزایی میان مدیران ستادی و استانی، برنامه‌ریزی و مدیریت کلان مسائل جاری در جهت تعالی شرکت، ورود به بازارهای جدید، پیگیری صدور خدمات فنی و مهندسی، بازاریابی و مدیریت الکترونیک پروژه‌های عمرانی، برنامه دولت در خصوص مولدسازی، فناوری اطلاعات، تحول اداری، ارائه راهکارهای آموزش و توانمندسازی همکاران در سراسر کشور، توسعه و افتتاح دفاتر جدید برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این همایش یک روزه با تشکیل کارگروه‌های مختلف نسبت به بررسی مسائل جاری و آینده شرکت خواهیم پرداخت و در پایان همایش از مدیران موفق ستادی و استانی، با حضور مدیرعامل و مدیران شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تجلیل و تقدیر خواهد شد.