جزئیات توقف ۴ ساعته پروازهای صبح امروز هما در ترمینال ۲ مهرآباد/ پروازها ازسرگرفته شد

یک منبع آگاه با اشاره به این که پروازهای هما به دلیل تجمع تعدادی از کارکنان خدمات فرودگاهی این شرکت هواپیمایی از ساعت ۴ صبح امروز در مهرآباد با مشکل مواجه شد، گفت: در حال حاضر پروازهای ایران ایر به حالت عادی برگشته است.
جزئیات توقف ۴ ساعته پروازهای صبح امروز هما در ترمینال ۲ مهرآباد/ پروازها ازسرگرفته شد

یک منبع آگاه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت: از ساعت ۴ صبح امروز تا حدود ساعت ۸ امروز به دلیل تجمع بخشی از کارکنان قراردادی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در واحد خدمات فرودگاهی، عملیات پروازی هما در ترمینال ۲ فرودگاه مهرآباد با اختلال مواجه شد.

وی افزود: با ورود مسئولان فرودگاه و هماهنگی ها و صحبت با این افراد، اجتماع کارکنان به سمت شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هدایت شد تا حداقل اختلالی در روند دیگر پروازهای شرکت های هواپیمایی رخ ندهد و مسافران سرگردان نشوند.

وی اضافه کرد: اجتماع این تعداد کارکنان شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران که اغلب کارمند های قراردادی هما هستند، به دلیل به تعویق افتادن برخی حقوق و مزایا و مشکلات کاری و استخدامی آنها است که امیدواریم مشکل آنها به زودی رفع شود.

وی افزود: با توجه به تأخیراتی که در پروازهای صبح امروز ایران ایر رخ داد، پیش‌بینی می‌شود بقیه پروازهای امروز هما هم به‌ترتیب دچار تاخیر شود.

وی اضافه کرد: وضعیت بقیه شرکت های هواپیمایی دولتی و یا متعلق به نهادهای عمومی هم در برخی شرایط از هما نامناسب‌تر است.

بنابراین گزارش مسافران شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران حتما پیش از عزیمت به فرودگاه با اطلاعات پرواز شماره تلفن فرودگاه مهرآباد به شماره 199 و مرکز شماره تلفن اطلاعات پرواز فرودگاه مهرآباد به شماره 61021 تماس بگیرند.