حذف صفرها از پول ملی مجددا درکمیسیون اقتصادی مجلس بررسی شد

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: واحد پولی نیز از دیگر موضوعات امروز کمیسیون اقتصادی بود که نقطه نظراتی در مورد حذف صفرها مباحثی صورت گرفت اما به جمع‌بندی نرسیدیم.

حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره نشست امروز (دوشنبه 31 خردادماه) کمیسیون متبوعش اظهار داشت: در نشست امروز درباره شاخص‌هایی که دولت منتخب باید در عرصه اقتصادی صورت دهد بحث و گفت‌وگو شد که این موضوعات بیشتر در حوزه‌های بازار سرمایه و بانک‌ها بود.

وی افزود: واحد پولی نیز از دیگر موضوعات امروز کمیسیون اقتصادی بود که نقطه نظراتی در مورد حذف صفرها مباحثی صورت گرفت اما به جمع‌بندی نرسیدیم.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: به اعتقاد بنده حذف صفرها از پول ملی و همچنین تغییر واحد پولی از ریال به تومان تاثیر چندانی در زندگی مردم نخواهد داشت بلکه باید ساز و کاری ایجاد کنیم که کشور را از تکانه‌هایی که ارزهای دیگر صورت می‌دهند مصون داریم.

حجت‌الاسلام موسوی با تاکید بر اینکه باید به سمت دلار تک نرخی حرکت کنیم، افزود: دولت جدید باید همه توان خود را برای حل معیشت مردم بکار گیرد و مجلس انقلابی در این مسیر همراه دولت خواهد بود.