خط شسته جدید شرکت تکاد با حضور اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل دهکده اقتصادی بین المللی امید جلین و شرکت های وابسته آن، در روز یکشنبه مورخ 19/5/1399 افتتاح گردید و فعالیت در این خط تولید آغاز شد.

پس از بازدید مدیران و سایر مدعوین از هر دو کارگاه شرکت تکاد، غلامرضا پایین محلی، رئیس هیئت مدیره دهکده اقتصادی بین المللی امید جلین ضمن تشکر از تلاش مستمر مجموعه در جهت افزایش تولید، همکاری و همدلی را یکی از لازمه های پیشرفت دانستند و از وجود این همکاری در شرکت ها، اظهار خرسندی نمودند.

همچنین امیر عمادالدین مدیرعامل دهکده نیز ضمن تبریک به مناسبت عید سعید غدیر خم و افتتاح خط تولید جدید شرکت تکاد بیان کرد بااینکه ظهور ناگهانی ویروس کرونا از سال گذشته درروند رشد اقتصادی دنیا اختلال ایجاد کرد، شرکت تکاد سعی بر این داشت با برنامه‌ریزی نه‌تنها روال تولیدی گذشته‌ی خود را حفظ کند بلکه درزمینهی توسعه‌ی آن نیز پیشرفت قابل‌توجهی داشته باشد که این مهم مرهون تلاش‌های بی‌وقفه مدیران و کارکنان این مجموعه است.

در ادامه نیز عقیل عرب مدیرعامل شرکت تکاد امید جلین، با تشکر از حمایت دهکده اقتصادی بین‌المللی‌امیدجلین پس از ارائه گزارش مربوط به فعالیت‌های 4 ساله‌ی گذشته شرکت، افزود: راه‌اندازی خط تولید شسته جدید، افزایش تولید مخصوصاً در مصالحی ازجمله ماسه شسته و فیلر شسته را همراه دارد. همچنین نوید اخبار مسرت بخشی از پیشرفت شرکت تا تاریخ 22 بهمن 1399 را اعلام خواهند کرد.

در پایان از جانب اعضای هیئت‌مدیره و مدیرعامل دهکده، تقدیرنامه‌ای به‌منظور یادبود  تقدیم مدیرعامل شرکت تکاد امید جلین گردید.