راه‌اندازی سایت شن و ماسه و پایانه سنگ صادراتی در لرستان

ایسنا/لرستان رئیس سازمان صمت لرستان گفت: از جمله اهداف صمت استان راه‌اندازی سایت تولید ماسه کوهی و پایانه سنگ صادراتی است.

بهزاد منصوری در دیدار با مهرداد ویسکرمی نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: به صورت جدی به دنبال راه‌اندازی سایت تولید ماسه کوهی و پایانه صادراتی سنگ هستیم.

وی ادامه داد: راه‌اندازی سایت شن و ماسه کوهی با توجه به وسعت معادن شن و ماسه سال‌ها می‌تواند منبع تأمین این کالا بوده و به صورت متمرکز و ماندگار جوابگوی بازار این محصول باشد.

منصوری در رابطه با راه‌اندازی پایانه سنگ صادراتی استان، عنوان کرد: از مزایای این پایانه این است که با تجمیع انواع سنگ‌های خاص صادراتی هم خریداران نیازمند به جستجوی سنگ با کیفیت و مورد نظر در سطح استان نیستند و هم فروشندگان بازار فروش متمرکز و متنوعی دارند.

رئیس سازمان صمت لرستان افزود: با راه‌اندازی پایانه صادراتی استان به دنبال برندسازی این محصول ارزشمند هستیم؛ با توجه به کیفیت سنگی که در استان وجود دارد به راحتی برند قابل ارائه خواهد بود.

وی بیان کرد: امیدواریم با راه‌اندازی این پایانه تحول عظیمی در بحث صادرات سنگ به وجود بیاید و مطمئناً از سراسر دنیا مشتریان زیادی جهت خرید به استان سرازیر خواهند شد.

منصوری عنوان کرد: در خصوص راه‌اندازی پایانه سنگ صادراتی استان مجوزهای رسمی داده شده و در مرحله عملیاتی است.

رئیس سازمان صمت لرستان ادامه داد: اینکه چه مدت از عمر مدیریتی هر فرد باقی مانده باشد اصلاً مهم نیست ما معتقدیم باید کار را به صورت حرفه‌ای، صادقانه و تا لحظه آخر دنبال و به سرانجام رساند و از جمله اهداف صمت لرستان راه‌اندازی سایت تولید ماسه کوهی و پایانه سنگ صادراتی است.