راه اندازی پنج واحد تولید مصالح در قزوین

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: پنج واحد تولیدکننده انواع مصالح ساختمانی از جمله اسکلت فلزی، بتن و سرامیک همزمان با سال جهش تولید در شهرک‌های صنعتی استان راه اندازی شده و به بهره ‌برداری رسیدند.

 

 

 

به گزارش ساختمان آنلاین:حمیدرضا خانپور با اعلام این خبر افزود: این واحدها به تولید محصولاتی همچون آجرهای نسوز، محصولات بتنی مسلح پیش ساخته و محصولات بتنی غیرمسلح از بتن معمولی، قالب ساخت قطعات کاشی و سرامیک، اسکلت فلزی ساختمانی و اسکلت فولادی سوله، دکوراسیون چوبی و کابینت و اوراق فشرده چوبی می‌پردازند.

وی اظهار داشت: چهار مورد از این واحدها در شهرک صنعتی لیا و یک مورد نیز در شهرک صنعتی کاسپین یک (آبیک) راه اندازی شده و به بهره برداری رسیده‌اند.

این مسوول گفت: با راه اندازی این واحدها برای ۲۶۱ نفر به شکل مستقیم فرصت شغلی ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین اظهار داشت: شرکت‌های داخلی نوپا توان تأمین مصالح مورد نیاز صنعت ساختمان کشور را دارند و با تولیدات خود ضمن اشتغالزایی می‌توانند صادرات داشته باشند و از خروج ارز برای واردات مصالح ساختمانی نیز جلوگیری کنند.

خانپور به رشد ۲ برابری سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی قزوین طی سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل اشاره کرد و با بیان اینکه چراغ سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی قزوین همچنان روشن و پرنور است، افزود: سرمایه گذاران تولید انواع مصالح ساختمانی در چارچوب ملاحظات زیست محیطی تعیین شده امکان سرمایه گذاری و فعالیت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین را دارند.

استان قزوین علاوه بر یک شهر صنعتی دارای ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.