نمایشگاه صنعت، معدن و ماشین‌آلات در یزد گشایش یافت

یزد- ایرنا- ششمین نمایشگاه صنعت، معدن، ماشین‌آلات و تجهیزهای وابسته به آن روز پنجشنبه همزمان با اولین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط با حضور محمدعلی طالبی استاندار و جمعی از مسئولان در محل دایمی نمایشگاه‌های یزد افتتاح شد.

به گزارش عصر پنجشنبه روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت ( صمت )یزد، این نمایشگاه به مدت چهار روز از ساعت ۱۶ الی ۲۱ برای بازدید عموم دایر است .

رییس صنعت، معدن و تجارت یزد، در آیین گشایش، برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را پلی بین نخبگان، دانشگاهیان، صنعتگران و معدنکاران برای معرفی دستاوردها ،توانمندی‌ها و ظرفیت های موجود استان ذکر کرد و افزود: این نمایشگاه یکی از مهمترین رویدادهای صنعتی و معدنی یزد در سال جاری است.

محمدرضا علمدار یزدی با بیان اینکه این نمایشگاه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی افتتاح و دایر است ، افزود: ۹۰ شرکت از سراسر کشور در زمینه های صنعتی ، معدنی و ماشین آلات صنعتی و معدنی در فضایی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع در نمایشگاه شرکت کردند.

وی از یزد با عنوان دومین استان معدنی و چهارمین استان توسعه یافته صنعتی کشور یادکرد و افزود: هم‌اکنون سه هزار واحد صنعتی و ۶۵۰ واحد معدنی در استان فعالیت دارد.