واگذاری ۳۴۰۰واحد مسکن به محرومان؛ ۱۱۰ هزار واحد مسکن تحویل مردم داده شد

گروه استان‌ها- رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از واگذاری ۳۴۰۰واحد مسکن به محرومان و آسیب‌دیده از سیل در سطح روستاهای استان کردستان خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، علیرضا تابش عصر امروز در مراسم بهره‌برداری و واگذاری 3400واحد مسکن محرومان و آسیب‌دیده از سیل در سطح روستاهای استان کردستان که در روستای قلیان سنندج برگزار شد، اظهار داشت: این پروژه یکی از پروژه‌های بسیار مهم در سراسر کشور است.

وی افزود: 2هزار واحد را سال گذشته مقرر کردیم و امروز 1700 واحد آن تحویل محرومان استان می‌شود.

رئیس بنیادمسکن انقلاب اسلامی کشور خاطرنشان کرد: بیش از 110 هزار واحد مسکن برای محرومان طی سال‌جاری در سراسر کشور افتتاح شده است.

تابش با تأکید بر ضرورت حمایت از قشر ضعیف جامعه گفت: برکتی که در انجام کار برای محرومان وجود دارد را در کمتر جایی می‌توان یافت.

هزینه 300 میلیارد تومانی برای احداث 3400واحد مسکن محرومان کردستان

رضا قادری مدیرکل بنیادمسکن استان کردستان نیز در این مراسم اظهار داشت: یکی از پروژه‌های مهم استان بازسازی واحدهای آسیب‌دیده در سیل بهار 98 بود که قریب 2هزار واحد برای بازسازی مقرر شده در کردستان تعمیر شود.

وی افزود: امروز یک هزار و 700واحد مسکن علاوه بر 283واحد تعمیری در نقاط مختلف استان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل بنیادمسکن استان کردستان گفت: 50میلیارد تومان برای افتتاح واحدهای 50 متری محرومین استان در 677 روستای کردستان تخصیص یافته است.

قادری در پایان سخنان خود تصریح کرد: در مجموع 3400 پروژه‌ایی که امروز افتتاح می‌شوند بیش از 300 میلیارد تومان هزینه در بر داشته است.