پرداخت بیش از۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات طرح نهضت ملی در تهران

مدیر شعب بانک مسکن در منطقه غرب تهران از اعطای بیش از ۲۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن در این مدیریت خبر داد.

به گزارش بازار، ایرج نیک بنیاد مدیر شعب منطقه غرب تهران با اشاره به نقش مهم بانک مسکن در تامین مسکن کشور و حساسیت مسوولیت محوله به این بانک در قالب طرح نهضت ملی، عزم و اراده جمعی را در تحقق اهداف تعیین شده در این بخش بسیار تاثیرگذار دانست.

مدیر شعب منطقه غرب تهران بیان کرد: تا نیمه شهریور ماه سال جاری، در این مدیریت با تعداد ۴۹ فقره قرارداد منعقده برای ساخت ۸ هزار و ۳۱۰ واحد مسکونی، بالغ بر ۲۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح نهضت ملی مسکن پرداخت شده است.

وی درخصوص جزئیات تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن در منطقه افزود: از مجموع قراردادهای منعقده در این منطقه، ۲۶ فقره قرارداد مربوط به ساخت ۶ هزار ۸۱۸ واحد توسط تعاونی‌ها و ۲۳ فقره قرارداد مربوط به ساخت یک هزار و ۴۹۲ واحد توسط خودمالکین است.

ایرج نیک بنیاد توضیح داد: ۲۰ شعبه از ۷۰ شعبه منطقه در حال پرداخت تسهیلات طرح یادشده هستند که ۱۲ شعبه در شهر تهران، ۵ شعبه در محدوده حوزه جنوب غرب استان تهران و ۳ شعبه در محدوده شعب حوزه غرب استان تهران در این خصوص به انجام وظیفه مشغول هستند.

نیک‌بنیاد با اشاره به اقدامات انجام شده در مدیریت منطقه غرب تهران در بخش پروژه‌های طرح مسکن مهر نیز گفت: در این مدیریت برای ۱۵۹ هزار و ۷۱۵ واحد مسکونی مسکن مهر قرارداد منعقد شده و تا پایان اسفندماه سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۱۳۲ هزار و ۳۲۸ واحد تعیین تکلیف شده است.

وی افزود: تا نیمه شهریور ماه سال جاری نیز بالغ بر ۳ هزار و ۴۶۸ واحد دیگر به مرحله فروش اقساطی رسیده و واحدهای باقیمانده نیز در دست پیگیری و تعیین تکلیف است.