تخریب بیش از ۱۵ هزار مترمربع ساخت‌وساز غیرمجاز در جوادآباد ورامین

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ورامین گفت: بیش از ۱۵ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی بخش جوادآباد ورامین آزادسازی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، محسن بنائیان مدیرجهاد کشاورزی شهرستان ورامین ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص تخریب‌های انجام گرفته در بخش جوادآباد اظهار کرد: اجرای حکم تخریب ساخت‌وساز غیرمجاز با آزاد سازی ۱۵ هزار و ۵۰۰ مترمربع از اراضی کشاورزی در شهرستان ورامین با حکم رئیس دستگاه قضایی بخش جوادآباد انجام شد.

وی گفت: در راستای مبارزه با ساخت‌وسازهای غیرمجاز و اجرای قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی در بخش جوادآباد چندین مورد ساخت‌وساز غیرمجاز شامل دیوارکشی، پِی‌کنی و تفکیک قلع و قمع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ورامین بیان کرد: مصالح ساختمانی موجود در اراضی کشاورزی تخریب شده با هماهنگی مقامات قضائی در شهرستان ورامین جمع‌آوری شد.

بنائیان عنوان کرد: این عملیات با حکم مراجع قضایی در راستای تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز احداث شده در زمین‌های کشاورزی شهرستان ورامین انجام شد و ۲۰ کامیون مصالح ساختمانی تخلیه شده در اراضی کشاورزی نیز جمع آوری و اراضی مذکور آزاد سازی شد.

وی خطاب به افرادی که بدون مجوز اقدام به ساخت‌وساز می‌کنند، گفت: هیچ فرد یا گروهی حق ندارد اراضی کشاورزی دشت ورامین را بدون مجوز تغییر کاربری دهد و اقدام به ساخت‌وساز غیرمجاز کند.

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان ورامین در پایان خاطرنشان کرد: با هرگونه تغییر کاربری برخورد خواهد شد و در چند روز آینده شاهد تخریب‌های بیشتر خواهید بود.