راهداری ایلام: ساخت شش هزار متر سایبان در مرز مهران در دست اجراست

علی روان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اداره کل راهداری استان ایلام پروژه های مختلفی را برای توسعه زیرساخت های اربعین در استان در دست اجرا دارد که در بخش های مختلف راهسازی، آسفالت، علائم جاده ای، سایبان و…است.

وی با اشاره به اجرایی شدن پنج پروژه در حوزه نصب علائم و خط کشی، افزود: ۲۲۰ میلیارد تومان در این زمینه اختصاص یافته که بسیاری از این پروژه ها تا اربعین تکمیل می شوند.

روان تصریح کرد: پنج پروژه در زمینه روکش آسفالت در مسیرهای منتهی به مهران و دیگر پروژه های راهسازی اربعین در استان با ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حال اجرای شدن است که متوط پیشرفت پروژه ها ۳۰ درصد است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام عنوان کرد: ۲ پروژه راهسازی واریانت کنجانچم و پل صلواتی توسط راهداری استان در مسیر ایلام-مهران در حال اجرا دارد که متوسط پیشرفت پروژه ها ۶۵ درصد است.

وی گفت: ۶ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران در دست اجرا است، پیشرفت فیزیکی نصب سایبان در پایانه مرزی مهران بیش از ۵۰ درصد است.

وی با اشاره به اختصاص ۱۲۰ میلیارد تومان برای نصب نیوجرسی در مسیرهای راهسازی اربعین در استان، گفت: به محض تکمیل شدن پروژه ها راهسازی در استان، نصب نیوجرسی توسط راهداری استان انجام می شود.

به گزارش ایرنا، مرز مهران در طول ایام اربعین حسینی شاهد تردد ۶۰ درصد زوار است.