روند اجرای طرح اقدام ملی مسکن در آذربایجان‌غربی آغاز شد

گروه استان‌ها-معاون استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به آغاز روند اجرای طرح اقدام ملی مسکن گفت: خوشبختانه هیچ مشکلی از بابت تامین زمین برای اجرای این طرح وجود ندارد و دستگاه‌های متولی باید اجرای این طرح را با توجه به زمان‌بندی های اعلامی اجرا کنند.

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، آیدین رحمانی امروز در شانزدهمین جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار و یکصد و هفتمین جلسه شورای تامین مسکن استان با اشاره به ظرفیت‌های مناسب ستادهای بازآفرینی شهری اظهار داشت: باید ستادهای بازآفرینی شهری در استان برای جذب اعتبارات بازآفرینی فعالتر عمل کنند.

وی با اشاره به اختصاص اعتبارات لازم برای اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری در کشور تاکید کرد: باید شهرداران استان با همکاری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی نسبت به شناسایی و تعیین محلات برای اجرای طرح های بازآفرینی شهری در شهرهای مختلف اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: همچنین باید برای جذب اعتبارات بازآفرینی باید ستادهای بازآفرینی شهرهای استان فعالتر عمل کنند.

وی در ادامه با اشاره به آغاز روند اجرای طرح اقدام ملی مسکن اظهار داشت: خوشبختانه هیچ مشکلی از بابت تامین زمین برای اجرای این طرح وجود ندارد و دستگاه‌های متولی باید اجرای این طرح را با توجه به زمان‌بندی های اعلام شده با جدیت پیگیری و اجرا کنند.

رحمانی تصریح کرد: در راستای اجرای طرح ملی مسکن در برخی از شهرهای استان افراد می توانند از واحد های مسکن مهر که متقاضی ندارند بهره مند شوند.

وی در ادامه از افتتاح سد کانی سیب به صورت وبینار با حضور ریاست جمهور خبر داد و گفت: این سد فردا در راستای اجرای طرح های احیای دریاچه ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اظهار امیدواری کرد: با اتمام و بهره‌برداری از تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه تا پایان سال 600 میلیون متر مکعب آب به دریاچه ارومیه روانه می‌شود.