نرخ شن و ماسه در یزد تثبیت شد

یزد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: نرخ شن و ماسه در جلسه کارگروه تنظیم بازار یزد اعلام شده و این نرخ با توجه به اینکه ستاد تنظیم بازار تعیین کننده نرخ‌گذاری‌های انجام شده است، به تثبیت رسید.

«محمدرضا علمدار یزدی» در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان یزد که به ریاست استاندار و دبیری سازمان صمت برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس اعلام ستاد مرکزی تنظیم بازار، تمامی نرخ‌گذاری‌های انجام شده در استان یزد باید به تصویب و تایید کارگروه تنظیم بازار در این استان برسد و این کارگروه در واقع تنها مرجع تعیین کننده قیمت‌هاست.

وی عنوان کرد: بر این اساس، تعیین و تثبیت نرخ شن و ماسه در یزد که از مصوبات جلسه قبل این کارگروه بود، دوباره مورد بررسی قرار گرفت.

علمدار یزدی ادامه داد: پس از جلسات متعدد و کارشناسی‌های انجام شده، نرخ هر تن شن و ماسه در یزد ۸۷ هزار و ۴۵۰ تومان تعیین شد و عرضه شن و ماسه بیشتر از این قیمت، تخلف محسوب می‌شود.

رئیس سازمان صمت استان تاکید کرد: در استان یزد، معاونت امور اقتصادی استانداری یزد و سازمان صمت استان، مرتبط با کار قیمت‌گذاری هستند و قیمت‌های تعیین شده پس از تصویب در کارگروه، تثبیت و اجرایی می شود.