پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه زیرگذر حریم خط راه آهن تهران _ اهواز

به گزارش خبرگزاری برنا؛ رضا شنگی شهردار منطقه 17 تهران درخصوص پیشرفت پروژه احداث زیرگذرهای حریم خط راه آهن تهران_اهواز، گفت: زیرگذر شماره یک، زیرگذر شرقی خیابان متین است که در حال حاضر عملیات آرماتوربندی و بتن ریزی شمع ها تقریبا به صورت کامل انجام شده است.

وی با بیان اینکه بتن ریزی شمع های این زیرگذر‌ در مرحله پایانی قرار دارد، تصریح کرد:اجرای این پروژه تقریبا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و بخش باقی مانده این قسمت از پروژه، اجرای همبندی شمع ها، رفع معارضین، خاکبرداری و عملیات احداث دیواره پیش ساخته می باشد.

شنگی با اشاره به معارضین این پروژه، اظهار کرد: این پروژه سه معارض دارد که در حال رفع معارضین هستیم. یکی از معارضین، لوله قطرهزار آب اسلام شهر است که قرارداد آن را تنطیم شده و  در حال جمع آوری است. دومین معارض تیرهای برق است که در این خصوص با اداره برق رودکی هماهنگ شده و در حال طراحی و جمع آوری است.

شهردار منطقه افزود: سومین معارض، یک لوله گاز است که رایزنی های لازم با اداره گاز  انجام و مقرر شده طی روزهای آتی تفاهم نامه ای جهت جمع آوری لوله تنظیم شود.

شنگی تصریح کرد: در حال حاضر اجرای این پروژه به صورت دو شیفت در حال انجام است و حدود ۳۰ نفر کارگر مشغول کار هستند؛ طبق پیش بینی های انجام شده و کار شبانه روزی، چندماه آینده این زیرگذر افتتاح می شود و زیربار ترافیکی قرارمی گیرد.

گفتنی است اقداماتی که تاکنون در راستای اجرای این پروژه انجام شده است، شامل شاسی گذاری، احداث کوله ها، نصب تیرهای پیش ساخته، حفاری شمع ها و در نهایت بتن ریزی کامل شمع ها بوده است.