امام جمعه خلخال: فعالیت معادن سنگ لطمه به گردشگری این شهرستان است

اردبیل- ایرنا- امام جمعه خلخال گفت: واگذاری بی‌شمار مجوز فعالیت معدن و برداشت سنگ های ساختمانی و راه‌اندازی کارگاه‌های شن و ماسه منطقه، بزرگترین لطمه را به صنعت گردشگری این شهرستان وارد کرده است.

به گزارش ایرنا ،حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های نماز جمعه خلخال افزود: ادامه فعالیت این گونه واحدهای آلاینده هوا با توجه به ظرفیت گردشگری و جاذبه های طبیعی خلخال به عنوان بزرگترین دغدغه فکری مسیولان اجرایی منطقه شده است.

وی اظهار کرد: واگذاری مجوزهای متعدد برداشت و بهره برداری از معادن واقع در حاشیه تنها راه اصلی خلخال و مسدود کردن راه برای انجام عملیات انفجار در این معادن بدون توجه به نظرات مسئولان شهرستان پذیرفته نیست و از تکرار این گونه کارها باید جلوگیری شود.

خطیب جمعه خلخال همچنین با انتقاد از رها شدن بازار به حال خود و گرانی و احجاف در حق مشتریان به ویژه گردشگران اظهار کرد: هیچ مسئولی جوابگوی وضعیت موجود نیست.

حجت اسلام اسدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار اخیر اعضای هیات دولت با رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: همانطور که رهبر فرزانه و حکیم انقلاب بارها بیان کرده‌اند آمریکا برای ملت ایرن غیر قابل اعتماد است.

امام جمعه خلخال اظهار کرد: اعتماد به غرب هرگز جواب نمی‌دهد،غربی‌ها به ما کمک نمی‌کنند، هرجا که بخواهند به ما ضربه می‌زنند و تنها زمانی به ما ضربه نخواهند زد که توانش را نداشته باشند.