شریعتمداری:پیشنهاد عرضه سهام بانک توسعه تعاون در بورس ارایه شد

تهران- ایرنا- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از طرح پیشنهاد ارائه سهام بانک توسعه تعاون در بورس برای تامین یک هزار میلیارد تومان سرمایه اولیه این بانک خبر داد.

ه گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا محمد شریعتمداری امروز (سه شنبه) در مراسم هفتمین جشنواره ملی تعالی مدیریت تعاونی اظهار داشت: در شرایط کنونی لازم است تا تخصیص منابع بودجه و تسهیلات بر اساس اولویت بندی و نیاز واقعی صورت گیرد.
وی افزود: منابع و بودجه کشور را نباید فقط صرف کارمندانی کرد که صبح به ادارات آمده و بعد از ظهر محل کار خود را ترک می‌کنند در حالی که در سایر بخش‌ها می‌توان از این میزان هزینه، بهره وری بیشتری کسب کرد.
وی تاکید کرد: بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون از بخش هایی هستند که باید برای تامین سرمایه مورد نیاز آنها به منظور حمایت از تعاونی های کشور و اشتغال زایی اقدامات جدی انجام شود.
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: عرضه سهام بانک توسعه تعاون در بورس یکی از اقداماتی است که می‌توان برای تأمین سرمایه این بانک انجام داد.
عضو کابینه دولت دوازدهم از برگزاری جلسه شورای هماهنگی اقتصادی سران سه قوه با حضور معاون وزیر تعاون خبر داد و گفت: محور این جلسه رایزنی برای تخصیص 500 میلیون دلار اعتبار به صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون و بانک توسعه تعاون است که این جلسه امروز در حال برگزاری است و امیدواریم به نتیجه برسد.